<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 17:58:44 Dec 22, 2015, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide

青年论坛

联合国教科文组织全体大会之前召开的“联合国教科文组织青年论坛”,汇集了来自世界各地的青年代表。他们在论坛上交流想法,分享经验,一起反思,尤其是探询大家共同的关切和问题。该活动允许青年们为自己的观点和关切发出声音并直接向联合国教科文组织全体大会提出建议。

当今,世界各国的青年都在更多地参与塑造国家的现在与未来。他们希望自己的声音被听到,希望参与到决策制定的辩论中,希望能够推动改革。学生参与、社会创新、促进民主、青年就业、冲突和可持续发展是本届青年论坛中重点探讨过的问题。



出版物

页首