<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 16:10:44 Dec 18, 2015, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide

全球教育

        教科文组织是由位于法国巴黎的总部和位于各地区的52个办事处组成的全球网络,它还包括六个教育研究所和两个教育中心。教育部门同时和统计研究所紧密合作。 教科文组织。加速实现全民教育目标的进程,帮助会员国建设他们在教育领域人力资源和相关机构的能力,从而为创造可持续的社会做出贡献。  

教科文组织地区教育办事处

教科文组织会员国是分成组别的,这样教科文组织在世界各地的52个多学科的地区办事处、国别办事处和联络处组成一个全球网络分别为各地区会员国服务。在这些办事处中有4个地区办事处是教育办事处,它们与该组织的专业研究所和中心一同工作。

页首