<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 23:38:11 Aug 03, 2016, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide
欢迎来到联合国,您的世界!

2015年后联合国发展议程

零饥饿挑战:通往零饥饿

  现在是时候再次呼吁为零饥饿和营养不良采取行动,并要求为深层变革农业和粮食系统建立一个包容性、安全、可持续和有弹性的社会。

星球50/50:加速实现零饥饿性别平等!

  妇女在实现零饥饿中起到至关重要的作用;性别的不平等将阻碍我们实现这一目标和可持续发展的全球目标。

零饥饿与可持续发展目标

  零饥饿的实现需要多方面的支持,可通过促进可持续农业和粮食系统来解决粮食不安全和营养不良问题。2030议程指出只有认识到贫穷和饥饿根源的相互关联性我们才可以永远消除饥饿。

联合国新闻部联合国网站事务科制作 联合国版权所有