<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 18:40:42 Nov 28, 2018, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide

2018年世界新闻自由日

联合国教科文组织将引领2018年的第25届世界新闻自由日庆典活动。由教科文组织和加纳共和国政府联合举办的主体活动将于5月2-3日在加纳首都阿克拉举行。今年世界新闻自由日的全球主题是“让权力接受监督:媒体、司法与法治”,涵盖媒体问题和政治进程的透明度、司法系统的独立性和对媒体的理解,以及公众对国家机构的问责。我们还将在这一天讨论如今线上新闻自由面临的挑战。

新闻

如果您想支持世界新闻自由日并成为世界上最大的新闻自由基本权利庆典的合作伙伴,请与s.coudray@unesco.orgs.mccabe@unesco.org联系。