<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 11:25:39 Nov 28, 2018, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide

“广角”是一个对话的平台:作家、艺术家、科学家、知识分子、记者、电影制片人和其他来自不同区域不同文化背景的社会活动人士聚在这里,探讨一些专题。

作为一个国际讨论的论坛,“广角”主要探讨一些引起普遍兴趣的主题,反映了全世界的文化敏感多样性。

“广角”陪伴联合国教科文组织实现其全面宗旨:质询世界、直面时代挑战、沿着和平的道路引导公共意见。

所刊文章表达作者观点,并不代表联合国教科文组织观点。转引请注明出处。

最新出版

Bibi Russell: 手工艺人的指尖蕴含魔力

联合国教科文组织和平艺术家、来自孟加拉国的时尚设计师、前世界超模Bibi Russell自九十年代末开始开发本国和亚洲、非洲、拉丁美洲一些国家的传统纺织面料和手工艺品,取得了巨大成功。日前她在参加乌兹别克斯坦Atlas Bayrami传统纺织面料节时接受了联合国教科文组织的专访:

An interview conducted by Krista Pikkat and Jasmina Šopova (UNESCO)