<
 
 
 
 
×
>
You are viewing an archived web page, collected at the request of United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) using Archive-It. This page was captured on 10:30:43 Mar 15, 2022, and is part of the UNESCO collection. The information on this web page may be out of date. See All versions of this archived page.
Loading media information hide

于人之思想中构建和平

举报欺诈、腐败或其他不当行为

调查办公室

你可以通过此表格将任何指控举报给调查办公室*。 请准确填写,并提供所有必要的信息,以便对问题开展可靠的评估。 为了方便调查,请不要忘记提供你的联系方式。

有关你身份的信息属于机密信息,未经你事先同意,不会透露给教科文组织其他工作人员或教科文组织以外的任何人。 但是,如果你希望保持匿名,建议你使用匿名通讯渠道(例如,基于网络的免费电子邮件地址,VOIP等)

您也可以直接与我们联系:

Cedric Bourgeois
首席调查员
电话:+33.1.45.68.21.05
电子邮件:c.bourgeois@unesco.org

Daniel Granier
调查员
电话:+33.1.45.68.09.07
电子邮件:d.granier@unesco.org

 

*仅受理与教科文组织工作人员、资产或计划有关的指控。

返回页面